כיצד ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד שפת תכנות ולהרוויח ממנה בשנת 2024

איך ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד שפת תכנות ולהרוויח ממנה הוא אחד הדברים שנחקרים יותר ויותר בתקופה האחרונה.למשתמשים אין זמן ללמוד שפות תכנות למרות רצונם ליצור אפליקציות ו תוכנות לטלפונים אנדרואיד. ישנם כמה אתרים שעוזרים ללמוד כיצד ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד שפה. תכנות והפקת רווח ממנה. אתרים אלו אינם דורשים ניסיון רב ועובדים מהר מאוד מבלי לדרוש מאמצים רבים. נראה שהאתרים הללו פותרים את הבעיות של יצירת יישומי טלפון ללא צורך בלימוד שפת תכנות מודרנית.

כיצד ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד שפת תכנות

יצירת אפליקציות לטלפון אנדרואיד נחשבת לאחת הדרכים האידיאליות להעביר אתרים למבקרים רבים, מה שעוזר להגדיל את התעבורה שמגיעה מסמארטפונים, אפליקציות אלו גם מאפשרות למשתמש לבלות זמן רב בעמוד שלו, ואנשים רבים מאמינים שזה הכרחי כדי להיות מקצועי.

שפות תכנות מרובות כמו JAVA, HTML וכו’, אבל זה הפך לנחלת העבר. התפשטו אתרים המלמדים את המשתמשים כיצד ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד את שפת התכנות ולהרוויח מכך זה. אין צורך במתכנת מיוחד, אלא באמצעות פלטפורמות אלקטרוניות, כלים ומשאבים שעוזרים לך ליצור אפליקציה. בתחילה עם עלויות נמוכות, סיפקנו רשימה של האתרים החינמיים הטובים ביותר ליצירת אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד שפת תכנות ולהרוויח ממנה.

אתר Apps Geyser

אתר Apps Geyser הוא אחד מאתרי האינטרנט המיוחדים והחינמיים ליצירת אפליקציות טלפון ללא תכניות מנוי או עמלות, עם יותר מ-50 תבניות שונות שניתן להשתמש בהן ליצירת האפליקציה בקלות. האתר מספק גם מסך תצוגה מקדימה של טופס הבקשה הסופי במהלך היצירה להוסיף שינויים כלשהם.

אך האתר אינו תומך באפשרות לפרסם את האפליקציה בחנויות אפליקציות, אחרת ינוכו מחצית מהרווחים החודשיים שלך. עם זאת, תוכל להרוויח מהאפליקציה על ידי הוספת קישור לאתר שלך בתוך פרטי האפליקציה ולהפיק תועלת מהמבקרים באתר יצירת האפליקציה תימשך דקות ספורות בכל עת עם אפשרות לעדכן את האפליקציה באופן אוטומטי ורציף.

אתר אפפרי

אתר Appery מספק קטלוג ייעודי של רכיבים נוספים שהמשתמש נהנה מהם בהוספת פונקציות שונות בתוך האפליקציה. לכן, זהו אחד האתרים הקלים ביותר ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד את שפת התכנות. אין צורך להוריד שום דבר או כתיבת קודים, מכיוון שהאפליקציה מתבצעת במלואה דרך הענן.

עם תכונת גרירה ושחרור כדי להקל על יצירת ממשק המשתמש, אתר זה אינו מצריך ניסיון רב בטכנולוגיה ופיתוח, מכיוון שהוא מספק קבוצה חינוכית סרטונים ושיעורים שעוזרים למשתמש ליצור אפליקציה משלו שלב אחר שלב, הוא גם תומך במערכות ופלטפורמות שונות כגון אנדרואיד, IOS, Windows Mobile ואחרות.

 אתר אנדרומו

Andromo הוא האתר הטוב ביותר ליצירת אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד את שפת התכנות ולהרוויח ממנה על ידי יצירת חשבון ובחירה באחת מהתבניות המוכנות עם אפשרות להוסיף את הכפתורים, הטקסטים והעמודים שהאפליקציה החדשה שלכם צריכה. דרך תכונת הגרירה והשחרור ולאחר מכן בחירה בתיבה צור עד שהאפליקציה תהיה מוכנה. כדי לעבוד, האפליקציה נשלחת מהאתר למייל שלך כדי שתוכל להוריד אותה בחנות Google Play ולהתחיל להרוויח ממנה תמורת מנוי חודשי לחנות.

אתר סלט משחקים

אפליקציית Game Salad מתמחה ביצירת אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד שפת תכנות ולהרוויח ממנה, האתר אינו מצריך ידע מוקדם בשפות תכנות, שכן הוא מסתמך על תכונת הגרירה והשחרור ביצירת האפליקציה ובעיצוב הממשק הראשי. דרך אתר זה ניתן לבנות משחק שתואם באופן מלא לסמארטפונים. החל מבניית דמויות, עיצוב סצנות, יצירת ערכות נושא ופיצ’רים המתאימים לכל דמות במשחק והקלטת קולות, יש הרבה תכונות קניות וממשקי תכנות שהם ספציפיים ליישומי Game Circle.

האתר נותן אפשרות לבנות פורום ייעודי לשיתוף דעות בין המשתמשים באופן שיסייע לשפר את האפליקציות שתיצור בעתיד, בתחילת השימוש באתר זה בחינם ללא כל עמלות, אך לאחר יצירת האפליקציה הראשונה והפעלתה, המשתמש מחויב לשלם מנוי שנתי המוערך ב-$299. האפליקציה נבדלת על ידי סלט משחק קל לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא לשלוט ביסודות כדי ליצור משחק פשוט המתאים לטלפונים אנדרואיד תוך כדי הקלה על בניית דמויות שונות והוספתן למשחק באמצעות תכונת הגרירה והשחרור. האתר מספק שיעורים חינוכיים ברורים שקל לעקוב אחריהם ולהפיק מהם תועלת בלמידה כיצד ליצור אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד את שפת התכנות ולהרוויח מכך דרך טלפונים חכמים.

אתר Swiftic

אפליקציית Swiftic היא כלי מיידי ליצירת אפליקציית אנדרואיד מבלי ללמוד את שפת התכנות ולהרוויח ממנה. שם האתר שונה מקומו ל- Swiftic. האתר מאפשר לכל המשתמשים המתחילים ליצור את האפליקציה לצורך רווח ממנו דרך שלושה שלבים, שהם בחירת הסוג והתכונה של האפליקציה ופרסום שלה, וכל זה נעשה בחינם עם חיסכון. תכניות מנוי לתוספות נוספות כמו הזנות RSS ויצירת רשימות מותאמות אישית, יחד עם הרבה תכונות חינמיות כמו תחרויות, סקרים, תזמון, הזמנה בתוך האפליקציה ופרסום בחנות.

אתר App Makr

App Makr הוא אתר מצוין ליצירת אפליקציות אנדרואיד. הוא מבוסס על תכונת הענן המאפשרת למשתמשים לעצב אפליקציות התואמות למערכות ההפעלה אנדרואיד, HTML5 או IOS. אין הגבלה למספר האפליקציות שהמשתמש יכול ליצור , ואין מגבלות על העדכונים או התוספות שניתן להוסיף.באתר יש הרבה פיצ’רים כמו הודעות דחיפה לנייד, גלריית תמונות ברזולוציה גבוהה, עדכונים בזמן אמת וכו’.

האתר גם חינמי לחלוטין בכל שלבי יצירת האפליקציה, ולא תצטרכו לשלם עמלות אלא בעת פרסום האפליקציה שלכם בחנות האפליקציות של Google Play תשלם מנוי לכל החיים של 99$ בפעם הראשונה בלבד, כלומר עלות מקובלת בהשוואה לעלות המבוקשת על ידי אתרים אחרים. הסיבה לכך היא שניתן להשתמש באותו קוד בפלטפורמות רבות אחרות. זהו קוד שניתן להשתמש בו שוב ושוב ללא בעיות, שכן ניתן להשתמש באותו קוד בפלטפורמות רבות אחרות .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *